Meny

Varmt välkommen att kontakta oss!

Ring oss gärna på dessa telefonnummer

  • Direkt till bankens växel 0430 -735 00
  • Kundcenter Privat 0771-22 11 22
  • Kundcenter Företag 0771-33 44 33

Hur du kan kontakta oss på andra sätt


Skicka ett meddelande i inloggat läge i internetbanken eller mobilappen. Välj "Meddelande".

Använd kontaktformuläret nedanför. Tänk på att du då inte är legitimerad.

För allmänna frågor kan du skicka ett e-postmeddelande till .

Om du söker en av våra medarbetarer kan du hitta oss på sidan med personal.

DSC_1992

Hishult

Besöks- och postadress

Möllevägen 1
312 53 HISHULT

Öppettider

Måndag: 10.00-15.00
Tisdag: 10.00-15.00
Onsdag: Öppet för bokad rådgivning
Torsdag: 10.00-17.30
Fredag: 10.00-13.00

Övrig tid bokas enligt överenskommelse.

Skånes Fagerhult

Besöks- och postadress

Kungsvägen 51
286 73 SKÅNES FAGERHULT

Öppettider

Måndag: 10.00-15.00
Tisdag: Öppet för bokad rådgivning
Onsdag: 10.00-15.00
Torsdag: 10.00-17.30
Fredag: 10.00-13.00

Övrig tid bokas enligt överenskommelse.

Örkelljunga

Besöks- och postadress

Storgatan 3
286 37 ÖRKELLJUNGA

Öppettider

Måndag: 10.00-15.00
Tisdag: 10.00-15.00
Onsdag: 10.00-15.00
Torsdag: Stängt
Fredag: Öppet för bokad rådgivning

Övrig tid bokas enligt överenskommelse.

Kontaktformulär

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Så blir banken tillgänglig för dig som är synskadad eller hörselskadad.

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken. Kontakta ett bankkontor så hjälper vi dig.

Du som är hörselskadad kan ringa Kundcenter genom att använda Post och telestyrelsens tjänster, Texttelefoni, Bildtelefoni eller Teletal.

Så här gör du för att lämna ett klagomål

För oss är det viktigt att du som kund är nöjd med vårt bemötande och våra produkter. Är du missnöjd är den enklaste vägen att få hjälp att kontakta oss genom att ringa Kundcenter på 0430-735 00, Kundcenter företag på 0430-735 00 eller besöka något av våra Kontor.