Hoppa till huvudinnehåll

Kundservice för privatpersoner

Du som är kund – testa vår virtuella assistent

Vår virtuella assistent hjälper dig gärna, här kan du spärra och beställa nytt kort, ändra beloppsgräns för Swish eller bli guidad i internetbanken.

Få svar direkt – ingen kö

Ring oss!

Vi finns på plats och svarar i telefon måndag till fredag från kl.9.30.

  • Direkt till vår kundtjänst 0430-735 00 (Hishult, Skånes Fagerhult och Örkelljunga). 
  • Kundcenter Privat 0771-22 11 22. Öppet måndag-fredag 08.00-20.00, lördag och söndag 8.00-18.00, (stängt storhelger).
  • Kundcenter Företag 0771-33 44 33. Öppet måndag-fredag 08.00-18.00, lördag och söndag 8.00-16.00, (stängt storhelger).
  1. Gör det själv i appen

    De flesta ärenden kan du göra själv i appen eller internetbanken.

  2. Få hjälp via telefon

    Vi finns här för dig om du i stället vill ha hjälp via telefon.

  3. Besök oss på kontor

    Om du inte kan göra ditt ärende digitalt eller via telefon, besök ditt närmaste bankkontor.

Vad behöver du hjälp med?

Det här frågar många om just nu

Kontakta oss

Ring oss

Ring oss gärna på dessa telefonnummer

  • Direkt till kundtjänst 0430-735 00
  • Kundcenter Privat 0771-22 11 22
  • Kundcenter Företag 0771-33 44 33

Hur du kan kontakta oss på andra sätt


Skriv gärna till oss via mobilappen eller internetbanken i inloggat läge. 

För allmänna frågor kan du skicka ett e-postmeddelande till .

Om du söker en av våra medarbetare kan du hitta oss på sidan med personal.

Besök oss på kontor

Behöver du besöka ett av våra bankkontor? Vi finns över hela landet.